W związku z dużą ilością zapytań, przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych informacji związanych z dokonywaniem płatności poprzez Polski Bon Turystyczny.
1. Czy Norweska Dolina honoruje bony turystyczne?
Tak. Norweska Dolina umożliwia rozliczenie pobytu za pomocą bonu turystycznego.
2. Czy bonem będzie można płacić tylko raz?
Bonem można płacić kilka razy, aż do momentu wykorzystania całej kwoty.
3. Jak wygląda płatność bonem w Norweskiej Dolinie?
Gość po aktywowaniu bonu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS) dostanie unikalny kod obsługi płatności.
W momencie płatności Gość powinien podać:
- kod swojego bonu
- kod otrzymany smsem, przesłany w momencie płatności w Norweskiej Dolinie
4. Czy konieczny jest pobyt dziecka w trakcie realizacji pobytu?
Bon może być zrealizowany tylko przez opiekuna z dzieckiem korzystającym z bonu.
5. Czy można użyć bonu, jeżeli dziecku przysługuje darmowy pobyt np. w ramach pobytu jednego z pakietów w Norweskiej Dolinie?
Tak. W takim wypadku można użyć bonu do opłacenia pobytu.
6. Co zrobić w sytuacji, gdy kwota za nocleg w Norweskiej Dolinie będzie przewyższać wartość bonu?
W tej sytuacji brakującą część można dopłacić na miejscu w recepcji gotówką lub kartą.