Rezerwuj online
Rezerwuj online
Tło bannera

FAQ

Wybierz obiekt
Przyjazd
21 gru '24
Wyjazd
22 gru '24
Wprowadź kod
Wybierz
Norweska Dolina Panorama Gór

Apartamenty

Czy można zarezerwować apartament w willi z basenem?

Goście mogą dokonać rezerwacji apartamentu w Willi Rodven. Do Państwa dyspozycji oddane zostały 3 komfortowe apartamenty typu Penthouse, mogące jednorazowo przyjąć do 6 osób każdy.

Czy można zarezerwować apartament w willi z restauracja?

W willi Garmo mogą Państwo dokonać rezerwacji apartamentu typu Premium, Grand Plus lub Grand Comfort Plus, jednakże aby wejść do Restauracji Piąta Pora Roku trzeba wyjść na zewnątrz. 

Czy w każdej willi jest restauracja, basen?

Restauracja Piąta Pora Roku znajduje się w willi Garmo, natomiast basen oraz strefa Wellness znajdują się w budynku recepcyjnym willi Rodven.

 

Czy w apartamencie są ręczniki?

Każdy apartament wyposażony jest w komplet ręczników użytku codziennego (białe ręczniki) oraz komplet ręczników basenowych (brązowe ręczniki). Wymiana ręczników w trakcie pobyt kosztuje 50zł.

 

Czy można zabrać psa lub kota?

Pobyt zwierząt w apartamencie jest możliwy. Dokonując rezerwacji należy poinformować pracowników Recepcji o chęci zabrania ze sobą zwierzęcia, gdyż nie każdy apartament posiada taką opcję. Za pobyt zwierzęcia obowiązuje opłata 90 PLN/doba. W tej cenie na pupila czeka pakiet powitalny: wypożyczenie legowiska, wypożyczenie misek, ręcznik, zabawka i porcja karmy.

Czy wille są połączone?

Wille na terenie Norweskiej Doliny Luxury Resort nie są połączone przejściami podziemnymi. 

Czy możemy zarezerwować apartamenty w jednej willi?

Rezerwacja apartamentów w jednej willi jest uzależniona od kategorii wybranych przez Państwa apartamentów oraz dostępności poszczególnych Willi. Prosimy Państwa o zgłaszanie pracownikom Recepcji chęci zakwaterowania kilku apartamentów w jednym budynku. Zrealizowanie życzenia uzależnione jest od dostępności apartamentów. 

Czy sypialnie w apartamentach są zamykane? Jakie są łóżka?

Norweska Dolina Luxury Resort posiada 9 typów apartamentow: 

- Junior Suite - apartament z zamykaną sypialnią oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem, apartament nie posiada balkonu
- Classic – apartament z zamykaną sypialnią oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem, balkon lub taras
- Premium – apartament z zamykaną sypialnią oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem, balkon lub taras

- Premium Plus – apartament z zamykaną sypialnią oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem, możliwość wstawienia 1 dostawki, balkon lub taras
- Grand  – apartament z dwiema zamykanymi sypialnia oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem lub apartament z zamykaną sypialnią, salonem z sofą rozkładaną lub narożnikiem oraz na antresoli łóżko małżeńskie lub sofa/narożnik rozkładany, balkon

- Grand  Plus – apartament z dwiema zamykanymi sypialnia oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem lub apartament z zamykaną sypialnią, salonem z sofą rozkładaną lub narożnikiem oraz na antresoli łóżko małżeńskie lub sofa/narożnik rozkładany, możliwość wstawienia 1 dostawki, balkon

- Grand  Comfort Plus – apartament z dwiema zamykanymi sypialnia oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem lub apartament z zamykaną sypialnią, salonem z sofą rozkładaną lub narożnikiem oraz na antresoli łóżko małżeńskie lub sofa/narożnik rozkładany, możliwość wstawienia 2 dostawek, balkon

- Grand  Family Comfort Plus – apartament z dwiema zamykanymi sypialnia oraz 2 salony każdy z sofą rozkładaną lub narożnikiem lub apartament z 3 zamykanymi sypialniami oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem, ballon lub taras 
- Penthouse – apartament z dwiema zamykanymi sypialnia oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem, balkon

 

Jak wyposażone są apartamenty?

Każdy apartament posiada w pełni wyposażony aneks kuchenny (zmywarka, kuchenka mikrofalowa, czajnik, płyta grzewcza, naczynia, sztućce, garnki), w większości apartamentów jest również pralka. Każdy apartament wyposażony jest w odkurzacz, suszarkę do włosów, deskę do prasowania, żelazko, suszarkę na bieliznę.

 

Czy wszystkie apartamenty grand są dwupoziomowe?

Apartamenty typu Grand dzielą się na dwa rodzaje: 
- apartamenty z dwiema zamykanymi sypialniami oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem
- apartament z jedną zamykaną sypialnią, salonem z sofą rozkładaną lub narożnikiem oraz na antresoli łóżko małżeńskie lub sofa/narożnik rozkładany.

 

W której willi będzie nasz apartament?

Apartamenty przydzielane są losowo przed Państwa przyjazdem z puli aktualnie dostępnych apartamentów. Wszelkie Państwa życzenia dodatkowe odnośnie apartamentu uzależnione są od bieżącej dostępności. 

Czy jest możliwość wstawienia dostawek do apartamentu?

W wybranych typach apartamentach istnieje taka możliwość, a we wszystkich istnieje możliwość wstawienia łóżeczka turystycznego dla dziecka. 

W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu z Recepcją resortu. 

Gdzie jest najbliższy sklep?

Najbliższy lokalny sklep znajduje się ok. 1 km od Norweskiej Doliny, natomiast ścisłe centrum Szklarskiej Poręby znajduje się ok. 2 km od Resortu.

 

Czy są dostępne mapy okolicy?

W recepcji resortu znajdują się zarówno bezpłatne mapy, ulotki oraz informatory.

Rezerwacje i płatność

Nie mogę się dodzwonić. Dlaczego nikt nie odbiera?

Rezerwacje są przyjmowane przez pracowników recepcji, dlatego jeśli rozmawiamy akurat z naszymi Gośćmi wypoczywającymi w Norweskiej Dolinie nie możemy odebrać telefonu. Prosimy o wysłanie wiadomości email z pytaniami odpowiemy niezwłocznie.

Czy mogę otrzymać fakturę na firmę?

Zgodnie z art. 106b ust. 5 ustawy o VAT w przypadku, gdy będą Państwo chcieli otrzymać fakturą VAT  do zamówienia/rezerwacji należy o tym fakcie poinformować nas w trakcie dokonywania rezerwacji. Prosimy o podanie danych na jakie ma być wystawiona faktura wraz z podaniem numeru NIP. Tylko w przypadku umieszczenia przez nas numeru NIP na paragonie będą Państwo mogli otrzymać fakturę VAT. Brak podania numeru NIP w trakcie dokonywania rezerwacji uniemożliwi wystawienie faktury VAT w późniejszym terminie.

 

Czy mogę zapłacić w euro?

Płatność za pobyt można uiścić gotówką, kartą płatniczą lub przelewem przed przyjazdem. Przy płatnościach gotówkowych akceptujemy tylko polskie złotówki.

Parking

Gdzie można zaparkować samochód? Czy parking jest wewnątrz?

Do większości apartamentów przypisane zostało miejsce w garażu podziemnym. Jeśli samochód nie spełnia kryteriów wielkości wjazdowej do garażu, można zaparkować go w specjalnie wyznaczonych miejscach parkingowych zewnętrznych. Parking w Norweskiej Dolinie (w garażu podziemnym lub na parkingu zewnętrznym) jest płatny 50 zł za dobę przy rezerwacji dokonanej na stronie internetowej Norweskiej Doliny (w zależności od wybranej oferty). Wysokość opłaty za pośrednictwem OTA (Online Travel Agencies) jest uzależniona od obowiązującej oferty u danego Pośrednika, przez którego dokonali Państwo rezerwacji. 

Jaka jest wysokość bramy garażowej? Czy zmieszczę się z boxem na dachu?

Najniższe garaże mają wysokość 2,05 m. Samochód osobowy z dodatkowym schowkiem na dachu może wjechać na parking. Istnieje możliwość pozostawienia samochodu na zewnętrznych miejscach parkingowych.

 

Basen

Ile stopni ma woda w basenie?

Woda w basenie ma ok 30stopni C.

Czy obowiązują zapisy na Strefę Wellness?

W celu zapewnienia wszystkim gościom możliwości komfortowego korzystania ze Strefy Wellness wprowadziliśmy system rezerwacji godzinowych. Prosimy o zapisywanie się na wybraną godzinę z wyprzedzeniem (rezerwacje możliwe w Recepcji resortu. 

Czy w apartamentach są szlafroki i klapki basenowe?

Istnieje możliwość wypożyczenia szlaforków oraz kupienia kapci hotelowych w Recepcji resortu. 

Czy mogę zostawić zużyte ręczniki na basenie?

Zużyte ręczniki można zostawić w recepcji, jeśli kolejne będą potrzebne, prosimy zgłosić to pracownikowi recepcji lub zamówić wymianę ręczników za pomocą tabletu znajdującego się w apartamencie. Koszt wymiany ręczników to 50zł.

Czy osoby które nie są naszymi gośćmi mogą skorzystać z basenu?

Osoby nie będące gośćmi Norweskiej Doliny nie mają możliwości korzystania z basenu oraz strefy Saun. 

Szczegółowe informacje odnośnie funkcjonowanie strefy Wellness dla gości Norweskiej Doliny znajduje się na stronie głównej w zakładce Wellness -> Basen oraz Strefa saun.

Restauracja

W jakich godzinach są serwowane posiłki (śniadania, obiadokolacje)?

Aktualne godziny serwowania posiłków w Restauracji Piąta Pora Roku dostępne są na naszej stronie internetowej w zakładce Nasze Smaki -> Piąta Pora Roku Restaurant & Wine -> Symfonia Smaków

 

Czy na śniadania obowiązują zapisy?

Chcielibyśmy poinformować, iż w trosce o Państwa komfort w przypadku wystąpienia wysokiego obłożenia śniadania w Restauracji „Piąta Pora Roku” będą podzielone na IV tury:

Tura I – 7.30 – 8.30

Tura II – 8.30 – 9.30

Tura III – 9.30 – 10.30

Tura IV – 10.30 – 11.30

Bliższe informacje dot. zapisów zostaną udzielone przez pracownika Recepcji podczas procesu zameldowania.

Czy można śniadanie zamówić do pokoju?

Śniadania obecnie serwowane są jedynie w Restauracji Piąta Pora Roku. Zamówienie śniadania do apartamentu nie jest możliwe.

Czy można domówić obiadokolację na miejscu?

Obiadokolacje, jeśli nie zostały zamówione w momencie rezerwacji można domówić na miejscu w Restauracji Piąta Pora Roku.

Czy jest dostępne śniadanie dla osób z problemem celiakii lub nietolerancji laktozy?

Wszystkich gości posiadających jakiekolwiek diety prosimy o zgłoszenie przy rezerwacji wykluczeni pokarmowych, postaramy się przygotować odpowiedni posiłek.

Czy za napoje w barze lub dodatkowe zamówienie dań muszę płacić od razu?

Za napoje oraz atrakcje w barze oraz dodatkowe zamówienia dań  w Restauracji Piąta Pora Roku prosimy o płatność gotówką lub kartą płatniczą po wykonaniu usługi. Taki sposób rozliczenia jest standardem w naszym obiekcie i umożliwia nam zapewnienie szybkiej i efektywnej obsługi naszych Gości.

Zameldowanie i wymeldowanie

Czy można przyjechać przed godziną 16?

Doba hotelowa zaczyna się od godz. 16.00. Może się zdarzyć, że apartament jest gotowy wcześniej. Wcześniejsze zameldowanie wiąże się z dopłatą wysokości 100zł. 

Czy mogę się wymeldować później?

W miarę dostępnych apartamentów można przedłużyć dobę o kolejne godziny, zwykle wiąże się to z dopłatą, której wysokość zależy od ilości dodatkowych godzin.

Czy mogę zostawić bagaże?

Goście mają możliwość bezpłatnego pozostawienia bagażu w Recepcji lub wyznaczonym miejscu.

Strefa Rozrywki

Jaki jest koszt kręgli?

Godzina korzystania z kręgli jest dodatkowo płatna.

Czy przed przyjazdem można zarezerwować kręgle?

Kręgle można zarezerwować w dowolnym momencie pobytu, ale także przed przyjazdem do Norweskiej Doliny wyłącznie e-mailowo.

 

mobile nav bg
Zobacz na mapie
Newsletter

Zapisując się do newslettera uzyszkasz zniżkę 5% na pobyt w Norweskiej Dolinie.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Aparting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośćcią sp.k., Rzemieślnicza 19, 66-016, Czerwieńsk , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane